|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Onderwerpopties |
|
|
#1 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
BBC verdwijnt binnenkort in Belgie?
De BBC wil zich op korte of lange termijn terugtrekken uit België en
Nederland. De twee hoofdzenders van de Britse openbare omroep -BBC1 en BBC2- zijn momenteel nog beschikbaar in de Lage Landen, maar daar komt binnenkort wellicht verandering in. België en Nederland zijn momenteel één van de enige Europese landen waar BBC1 en BBC2 voor iedereen op de kabel beschikbaar zijn. Dit omdat de uitzendingen sowieso in bepaalde gebieden via de antenne te ontvangen waren. Met de digitale revolutie wil de BBC daar echter komaf mee maken. De Britse openbare omroep weigert nog nieuwe contracten met Belgische en Nederlandse distributeurs aan te gaan. Enkel de zenders BBC Prime en BBC World worden nog in Europa geëxploiteerd. De eerste effecten van die nieuwe politiek zijn nu al merkbaar. Zo slaagde in België BelgacomTV er niet in om BBC1 en BBC2 te strikken. De zenders zitten wel nog steeds op de kabel, maar van zodra de contracten met de kabelaars aflopen, zullen de uitzendingen wellicht ook daar stoppen. De beslissing van de BBC steunt op twee belangrijke redenen. Ten eerste heeft de BBC niet de rechten om bepaalde buitenlandes producties op het Europese vasteland digitaal uit te zenden. Ten tweede hoopt de BBC in de toekomst zo zijn populaire series en documentaires nog duurder te verkopen aan de Europese omroepen. (bron: be.tv) --- Dat is wel BBC kent hier redelijk wat succes dacht ik... |
|
Life before the computer: Amou bored other people...
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Allez zeg, die Britten scheiden zich telkens meer en meer af van Europa vind ik.
Gelukkig is er nog BBC Prime dan, daar kijk ik nog het meest naar van alle BBC kanalen. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Damn, ik ga de snooker missen.
![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
![]() |
|
|
With every single letter, in every single word, there will be a hidden message about a boy that loves a tijgertje.
When I'm with you, I am calm, a pearl in your oyster. Head on my chest, a silent smile, a private kind of happiness. You see giant proclamations are all very well, but our love is louder than words. "Maybe women are completely different when we’re not with them. Maybe they’re not cross all the time." - Jeff Murdoch |
||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
en de goede kinderprogramma's, en learning zone...
|
|
Ik ben die ik ben...een mens, noch min, noch meer
![]() http://teigetjesnest.spaces.live.com/ |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
echte ramp
dan zal ik het wk darts ook niet meer kunnen bekijken echt jammer
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
En Dr. Who!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je het mij vraagt: rare jongens die Britten ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
De britten zijn dan ook één van de slimsten van europa...ze willen van één groot europa niet weten en hebben groot gelijk.
Spijtig voor velen echter,want de BBC zullen we allen missen...ik keek er als kind liever naar, dan naar de ned. talige zenders en leerde zo mijn engels Ik voeg er dus nog een programma aan toe ; topgear...bleit, bleit |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
I is good in Engrish ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Koekie op reis?
|
|
How I Learned To Stop Worrying And Love The Bomb
|
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
spijtig nog minder op de tv
krijgen wa dan andere zenders in de plaats te hopen dat geen franstailige zender zijn want daar hebben we al genoeg vanja ik heb ok me engels geleerd van de bbc door naar kinder programmas te kijken en geen top gear neemeer ![]() |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
Weliswaar een half jaar achter op de BBC, maar daar keek ik er toch niet naar dus daar heb ik geen last van. |
|
|
Duh!!
|
||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Super Moderator
|
Voortaan alle fans dus zorgen dat ze iedere vrijdag ergens in Nederland voor een tv zitten...
|
|
*Im in ur threadz, edditin ur postz*
http://zetoptegenkanker.blogspot.com/ |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
|
|
|
Duh!!
|
||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Hmmm...dit vind ik bijzonder triestig nieuws. Ben zelf opgegroeid met de BBC...snooker, darts, top gear, humor, kookprogramma's, ...
Hopelijk blijft het nog beschikbaar via satelliet. |
|
The greatest trick the devil ever pulled... was convincing the world he didn't exist.
|
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Je kan BBC1,2,3,4/BBc world en BBC News 24 gratis ontvangen via de Astra 2 satelliet tevens ook de commerciele zenders ITV 1,2,3 en 4.
Als de BBC zenders van de kabel verdwijnen betekent dat goed nieuws voor TV-vlaanderen want nu betaal ik voor zenders via de kabel die ik toch nooit bekijk, via satelliet heb je daar vrije keuze in en het zenderaanbod is veel groter. |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
Er verdwenen al goeie franstalige zenders en als de bbc ook zal verdwijnen ben ik zeker dat er nog véél mensen naar de sateliet zullen overschakelen. Ook de prijs die je betaald om die zenders te mogen ontvangen is aan de hoge kant...leve de satelieten en dat die politiek gerichte staatszenders mogen verdwijnen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Inderdaad , ik ben voorstander van:
smijt ALLE BBC kanalen van de kabel , liever eergisteren , dan gisteren !! |
|
C
kie M nsterC U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Niet te vergeten de BBCi-1 tem BBCi-7 zenders waar je tijdens het WK "zelf" kon kiezen welke matchen je wou volgen (ze werden allemaal simultaan uitgezonden) en niet de één of andere "politieke" keuze van de één of andere obskure regiseur, of waar je naar een heruitzending of een verdiepend interview kon kijken.
Voetbal interesseert mij helemaal niet, maar elk initiatief dat voetbal weghoudt van de gewone zenders kan ik enkel toejuichen. ![]() E.S. ;-) |
|
"Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. [b]Small minds discuss people[/b]." - E. Roosevelt
|
|
|
|
|