|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Onderwerpopties |
|
|
#1 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Hi
Ik ben recent afgestudeerd maar ik zou graag mijn studies voortzetten in Londen. Het probleem is dat mijn ouders noch mijzelf dit niet kunnen betalen (de lessen alleen al kosten £19'000 (SAE Institute)). M'n ouders kunnen ook geen lening nemen en ik logischerwijze ook niet dus vroeg ik mij af of het mogelijk was ergens een studentenlening af te sluiten die ik dan begin terug te betalen enkele maanden na ik afgestudeerd ben? Een studentenlening aangaan voor £19'000 + bedrag voor huur/vervoer/eten/en toch wat studentenleven gaat waarschijnlijk wel onmogelijk zijn, hoewel ik niet eens zeker ben of een studentenlening van gelijk welk bedrag mogelijk is in België (en dan nog voor het buitenland). Ik kan nog altijd een andere studie kiezen die minder kost, als het echt moet. Maar kan iemand mijn vraag beantwoorden? Google heeft me alleszinds niet veel hoop. Bedankt |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
En hoe ga jij dat terug betalen?
Iemand met een loon van 2.500 euro krijgt den dag van vandaag bijna nog geen lening, laat staan een student zonder centen en aantoonbare terugbetalingscapaciteit. |
|
una vez un mono siempre un mono
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
hier iets wijzer mee?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
http://www.khlim.be/eCache/DEF/2/735.html
= erasmusbeurs = voor studenten die in het buitenland willen studeren. Mss staat hier iets bruikbaars tussen. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
Het is wel mogelijk in zoveel andere landen.. Maar ik snap je punt wel, 19'000 + de rest is niet niets en dat besef ik ook wel. Anyhow, Bedankt voor de links Amedee! Ik zal dadelijk eens kijken. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
Zolang men niet weet of Adat een A2 - A1- univeristeit, beëindigt heeft kan men ook niet spreken van een studietoelage. Studietoelagen dienen voor mensen van hier en voor te studeren in dit land.
Indien het post-universiteit is, dan zijn er andere bronnen dan de studietoelagen. |
|
|
|