Zita home | spelletjes | tv-gids | filmpjes | nieuws | weerbericht

Ga Terug   Zita Forums > Samenleving > Lifestyle

Nog snel een citytrip boeken?
Kevin Borlée behaalt historisch goud in Barcelona
Meest gelezen op zita.be

Antwoord

LinkBack Onderwerpopties
Oud 04.07.2006, 18:23   #21 (permalink)
Breedband Surfer

Kika's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tricks
Niet dat ik smorgens begin om 4, 5 uur en savonds thuis kom om 9, 10 uur ofzo
Dat is nu precies hoe het bij mijn broer zit. Na twaalf jaar internationaal is hij al zo'n jaar of tien overgeschakeld op nationaal om toch iets regelmatiger zijn vrouw en kids te zien, zelfs al sliepen die kinderen dan meestal (zijn vrouw mag hij wakker maken )
Eens een dagje verlof nemen is nog altijd niet zo vanzelfsprekend, het moet allemaal degelijk gepland zijn, hoewel de ene baas de andere niet is natuurlijk...
En je moet sowieso een fiks aantal uren kloppen voor je aan een menswaardig loon komt, onderschat dat toch maar niet !

Laatst aangepast door Kika : 04.07.2006 om 18:26.

Don't spend your life as a pretty bitch, God will send you back nice and ugly ...
Kika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04.07.2006, 21:41   #22 (permalink)
Breedband Surfer

julien's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar julien
Jullie zullen wel allemaal gelijk hebben maar dan begrijp ik het niet...

Bij ons is er een vacature voor iemand die deels wrachtwagen chauffeur is, deels kleine boodschappen met de wagen of camionette moet doen en deels magazijn werk. Dit alles netjes betaald als arbeider.
Telkens als er mensen langs komen voor meer info haken ze af als ze niet voor de volle 100% als vrachtwagen chauffeur mogen werken.
Dus willen ze blijkbaar liever meer werken voor minder geld?

AutoCAD probleem? --> http://www.cadsite.be
julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01.01.2008, 11:01   #23 (permalink)
Breedband Surfer

the outlaw torn's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door julien Bekijk Bericht

Bij ons is er een vacature voor iemand die deels wrachtwagen chauffeur is, deels kleine boodschappen met de wagen of camionette moet doen en deels magazijn werk. Dit alles netjes betaald als arbeider.
Telkens als er mensen langs komen voor meer info haken ze af als ze niet voor de volle 100% als vrachtwagen chauffeur mogen werken.
tiens, de naam mss ... of de romantiek die het beroep uitstraalt.
ik bedoel, een man van de weg zijn, ik kan me wel voorstellen dat dat zwervende iets heeft.
het trekt mij ergens ook wel aan, mr eerst op andere manieren proberen aan werk te geraken eens ik een hoger diploma op zak heb, mr indien nodig, zou ik het wel ff willen doen.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01.01.2008, 11:45   #24 (permalink)
Breedband Surfer

Sylvester's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Sylvester Stuur een bericht via AIM naar Sylvester Stuur een bericht via MSN naar Sylvester
http://truckersforum.jouwpagina.nl/
http://truckers.startxl.be/
http://www.belgiumtruckersclub.be/

http://www.mioforum.be

Een zeef is nodig om de patatten af te gieten.
Windows is nodig om ... euh ja ...waarom eigenlijk ?
Wat doet een Intel-chip in een Mac? Meer dan hij ooit in een pc heeft gedaan.
Sylvester is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01.01.2008, 13:02   #25 (permalink)
Banned

icewalker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door julien Bekijk Bericht

en zit niet met zijn rij - en rusttijden opgeschept ( damn die verplichtingen )( en zeker als ge met nen digitach zit )
icewalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01.01.2008, 13:49   #26 (permalink)
Breedband Surfer

op t werk van mijn man rijden de vrachtwagenchauffeurs die nationaal rijden iedere dag minstens twaalf tot veertien uur.
wachttijden hangen af van het soort vrachtwagen waar je mee gaat rijden, een 25ton of 10 ton of vijf ton en van het bedrijf waar je gaat laden/lossen. De regel is een beetje hoe groter de vrachtwagen hoe langer de wachttijden.
Op vele plaatsen is het zelf laden en lossen als je nationaal rijdt.
Op t werk van mijn man is diegene met de beste job de bewakingsagent...
schuster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30.06.2010, 15:47   #27 (permalink)
Breedband Surfer

Internationaal vrachtwagenchauffeur

Beste mensen,

ik heb een vraag en hoop dat iemand mij zal kunnen helpen,
ik droom al van kinds af aan om vrachtwagenbestuurder te worden,en nu heb ik de kans
om een opleiding te volgen.
Ik wil graag als internationaal beginnen.

Momenteel ben ik werkzaam als bediende en heb een netto loon van 2.100€/maand,
vakantie+eindejaarspremie.In deze crisis tijden is het niet gemakkellijk om van werk te veranderen en in deze job heb ik toekomst,toch wil ik graag mijn droomjob als internationaal vrachtwagenbestuurder uitoefenen.

1-Als ik mijn droomjob als internationaal vrachtwagenchauffeur zal uitoefenen,wat
zal hiervoor mijn gemiddelde loon zijn (ik ben 31 jaar)?
2-Als ik mijn opleiding heb voltooid,is er dan gemakkellijk werk te vinden(internationaal transport?)
3-wat zijn de voordelen en de nadelen (lange uren is voor mij geen nadeel)

Graag had ik van een ervaren iemand in deze sector raad gekregen.
truck_79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30.06.2010, 17:02   #28 (permalink)
Breedband Surfer

Citaat:
Origineel gepost door truck_79 Bekijk Bericht
Beste mensen,

ik heb een vraag en hoop dat iemand mij zal kunnen helpen,
ik droom al van kinds af aan om vrachtwagenbestuurder te worden,en nu heb ik de kans
om een opleiding te volgen.
Ik wil graag als internationaal beginnen.

Momenteel ben ik werkzaam als bediende en heb een netto loon van 2.100€/maand,
vakantie+eindejaarspremie.In deze crisis tijden is het niet gemakkellijk om van werk te veranderen en in deze job heb ik toekomst,toch wil ik graag mijn droomjob als internationaal vrachtwagenbestuurder uitoefenen.

1-Als ik mijn droomjob als internationaal vrachtwagenchauffeur zal uitoefenen,wat
zal hiervoor mijn gemiddelde loon zijn (ik ben 31 jaar)?
2-Als ik mijn opleiding heb voltooid,is er dan gemakkellijk werk te vinden(internationaal transport?)
3-wat zijn de voordelen en de nadelen (lange uren is voor mij geen nadeel)

Graag had ik van een ervaren iemand in deze sector raad gekregen.
Wat die mensen verdienen weet ik niet maar ik heb een paar jaar een truck-wash uitgebaat in Zeebrugge.Man het is een echte hondestiel.
Op maandag of dinsdag kwamen de Scandinaven wassen,binnen en buiten was(ik bedoel de trailer wassen en ontsmetten binnenkant en het ganse getrek langs buiten)
Ik zette die mensen in de hal, gaf ze een kop koffie en een minuut nadien sliepen die.
Die kwamen met vis naar Zeebrugge raar maar waar en vertrokken dan terug meestal met groente en fruit.
Ik had nog een klant die op Rusland reed,diene typ stapte in zijn getrek en die kwam er niet meer uit voor hij in Zeebrugge was.En ja hoor piepie kakka in zijne truck.
Dan nog wat pinten bij ons en dan naar Brugge solo zonder getrek waanzin.
Je moet het eens doen met ne trekker solo rijden,er gaan veel personenwagens voor passen hoor.
Rodin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30.06.2010, 18:36   #29 (permalink)
Moderator

Lurpe's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rodin Bekijk Bericht
Wat die mensen verdienen weet ik niet maar ik heb een paar jaar een truck-wash uitgebaat in Zeebrugge.Man het is een echte hondestiel.
Op maandag of dinsdag kwamen de Scandinaven wassen,binnen en buiten was(ik bedoel de trailer wassen en ontsmetten binnenkant en het ganse getrek langs buiten)
Ik zette die mensen in de hal, gaf ze een kop koffie en een minuut nadien sliepen die.
Die kwamen met vis naar Zeebrugge raar maar waar en vertrokken dan terug meestal met groente en fruit.
Ik had nog een klant die op Rusland reed,diene typ stapte in zijn getrek en die kwam er niet meer uit voor hij in Zeebrugge was.En ja hoor piepie kakka in zijne truck.
Dan nog wat pinten bij ons en dan naar Brugge solo zonder getrek waanzin.
Je moet het eens doen met ne trekker solo rijden,er gaan veel personenwagens voor passen hoor.
In Noorwegen heb ik de zalm farms gezien, die kweken dat daar op grote schaal.

@ TS , internationaal en lange uren, ok, maar is dat ook niet in de vrachtwagen slapen, de zaterdagmorgen (met wat geluk vrijdagavond) thuis en de zondagavond weer op ?
Heb vroeger een buur gehad waar het van dat was. Bedoel dus niet alle avonden thuis.

Waldorf: That was wonderful! Statler: Bravo!
Waldorf: I loved it! Statler: That was great!
Waldorf: Well, it was pretty good. Statler: Well, It wasn't bad.
Waldorf: There were parts that weren't pretty good, though. Statler: It could've been a lot better.
Waldorf: I didn't really like it. Statler: It was pretty terrible.
Waldorf: It was bad. Statler: It was awful!
Both: Terrible! Eh, boo!
Lurpe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30.06.2010, 19:59   #30 (permalink)
Breedband Surfer

Citaat:
Origineel gepost door Lurpe Bekijk Bericht
In Noorwegen heb ik de zalm farms gezien, die kweken dat daar op grote schaal.

@ TS , internationaal en lange uren, ok, maar is dat ook niet in de vrachtwagen slapen, de zaterdagmorgen (met wat geluk vrijdagavond) thuis en de zondagavond weer op ?
Heb vroeger een buur gehad waar het van dat was. Bedoel dus niet alle avonden thuis.
Nu mag ik zo arm als Job zijn hé Lurpe,geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om dat beroep uit te oefenen.Alle respect voor die mensen hoor daar zeker niet van, maar niet voor mij.
Als je op een afrit komt en er komt zo een pipo met zijn V.Wke of het maakt niet uit welke auto
die mensen in die vrachtwagen kunnen zomaar niet stoppen hoor.
Je hebt dat toch ook al gezien,twintig meter voor de afrit snijden die vrachtwagen de pas af,en wie krijgt de schuld? Juist,diene typ met zijne camion.
Oud 30.06.2010, 20:14   #31 (permalink)
Breedband Surfer

Citaat:
Origineel gepost door Rodin Bekijk Bericht
Nu mag ik zo arm als Job zijn hé Lurpe,geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om dat beroep uit te oefenen.Alle respect voor die mensen hoor daar zeker niet van, maar niet voor mij.
Als je op een afrit komt en er komt zo een pipo met zijn V.Wke of het maakt niet uit welke auto
die mensen in die vrachtwagen kunnen zomaar niet stoppen hoor.
Je hebt dat toch ook al gezien,twintig meter voor de afrit snijden die vrachtwagen de pas af,en wie krijgt de schuld? Juist,diene typ met zijne camion.
Mis typt ik bedoelde dat de auto's de vrachtwagens de pas afsnijden,sorry gasten in de camion.
Een beetje beschaamd,maar dat zullen jullie me wel vergeven zeker.
Oud 01.07.2010, 08:21   #32 (permalink)
Breedband Surfer

Ik heb persoonlijk het grootste respect voor die mannen. Die gasten doen veel uren en krijgen een laag loon. Ze maken hun loon door hun uren die ze rijden en daardoor komen ze met een dikke pré thuis. Sociaal leven heb je niet of amper. De eenzaamheid die er onderweg is moet (volgens mij dan toch) verschrikkelijk zijn. Ook moet het verschrikkelijk ééntonig werk zijn. Uren in je vrachtwagen naar dat zelfde zwarte asfalt kijken tegen 90km/u. Nu ja, er zijn mensen die dat graag doen en andere die het nooit zouden doen. Nationaal vervoer zou ik wel nog zien zitten maar internationaal no way. Doch als het je droom is om het te doen zou ik zeggen dat je er voor moet gaan. Als je het niet doet zal je het je de rest van je leven beklagen. Denk er wel eerst nog eens goed over na en schuim ook eens de truckersfora's af. Daar zitten de mannen die je naar raad kan vragen en die u de voor- en nadelen beter kunnen uitleggen dan wij.
cedicol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01.07.2010, 13:38   #33 (permalink)
Breedband Surfer

Mono de Feria's Avatar

Het voordeel van chauffeur is dat je op elke parking hoertjes hebt die je goed soigneren ... de truckers ontkennen het maar ik weet zeker dat er geen één truckersvrouw is die geen hoorns draagt

Oh ja, je moet je ook niet wassen want truckchauffeurs stinken als de pest

una vez un mono siempre un mono
Mono de Feria is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties

Berichting Regels