|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
#1581 | |
|
Breedband Surfer
|
Meer en meer dvd`s en bluy ray krijg ik volgende foutmelding op amazon.co.uk
Citaat:
Iemand een idee wat er gaande is. |
|
|
|
|
|
|
#1582 | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#1583 |
|
Breedband Surfer
|
Bij Mediamrkt zijn in de soldenperiodes meestal ook koopjes te doen.
Gedurende het jaar vind je ook in de grabbelbak nu en dan wel wat interessants, maar in de vorige soldenperiode heb ik toch een aantal heel goedkope blu-rays kunnen bemachtigen: Limitless à €2 Red à €5 Precious à €3 |
|
|
|
|
|
#1584 |
|
Breedband Surfer
|
|
|
De Taal is gansch het Volk.
|
|
|
|
|
|
|
#1585 |
|
Breedband Surfer
|
`t zal ne bug zijn, ondanks de melding word de bestelling toch aanvaard.
|
|
|
|
|
|
#1586 |
|
Breedband Surfer
|
Frits en Freddy de betere vlaamse kolder op Blu ray voor zeven euro in de Fnac.
|
|
Laatst aangepast door Uni : 19.04.2012 om 22:27. |
|
|
|
|
|
|
#1587 |
|
Breedband Surfer
|
Tja, voor die prijs kon ik hem echt niet laten staan. Twin Peaks. The Definitive Gold Edition (10 discs) voor 20.50 € bij play.com. Volgens reviews is de beeld- en geluidskwaliteit bijzonder goed en veel beter dan die van de aparte uitgaven van seizoen 1 en 2 (waarvoor je bij FRS 45 € per seizoen betaalt). Ook moeten de nieuwe extra's het neusje van de zalm zijn. Na 60 uur The Wire te hebben bekeken kan ik me binnenkort dus wagen aan +25 uur Twin Peaks. The Definitive Gold Edition heeft geen Nederlandse, maar wel Engelse ondertitels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1588 |
|
Breedband Surfer
|
De prijzen van dvd's blijven verbazen. De Gold Edition van Twin Peaks, die ik vorige week bij play.com gekocht heb voor 20.50 € kost nu plots (opnieuw?) 40.50 €. Toch tien keer nadenken voor je een euro neertelt voor een dvd, want blijkbaar zijn de prijzen puur willekeurig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1589 |
|
Moderator
|
Me verjaardagsgewijs nog eens laten gaan op Play
Inception - Triple Play - €12.5 (nu nog een paar euro krijgen voor de DVD die ik al had en de prijs valt ook weeral mee, zullen we maar denken) Avatar - Extended Bluray CE - €20.5 (niet goedkoop, maar als je ziet wet ze'r hier voor durven vragen is't ineens een koopje) The Human Centipede - €10 (staat al maanden aan die prijs. Was aan't wachten op prijsdaling die niet schijnt te komen, fuck it) Ink - €7 (no idea) Playtrade - used van seller zoverstocks (zagen er allemaal in betere staat uit dan die zogezegde 'nieuwe' Gone Baby Gone van FRS vorige week. Fuck FRS btw) Bad News Bears - €2.8 (Tijdje terug op TV. Goed mee gelachen) The Hunted - €1.6 (Wilde ik eens terug zien en voor de prijs hoefde ik het niet te laten) Where the Truth Lies - €3.5 (Tijdje terug op TV. Viel bijzonder goed mee, voor een thriller) |
|
You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)
Current favorite song: SpermSwamp - Nasty Sucker Bitches Brass Orchestra Previous favorite song: Mind.in.a.Box - Change |
|
|
|
|
|
|
#1590 |
|
Moderator
|
Follow-up van gisteren:
Play Die - €7 (no idea) The Men Who Stare at Goats - €6 (Wilde ik nog eens terugzien) Playtrade - zoverstocks weeral Eaters: Rise of the Dead - €9.1 (Uwe Boll presents...) |
|
You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)
Current favorite song: SpermSwamp - Nasty Sucker Bitches Brass Orchestra Previous favorite song: Mind.in.a.Box - Change |
|
|
|
|
|
|
#1591 |
|
Breedband Surfer
|
Anatomy of a Murder nieuw voor 5 € via PlayTrade (ook van zoverstocks). Voor de puristen: het beeldformaat 1:85 : 1 enhanced wijkt naar verluidt af van het origineel (fullscreen), maar imdb. geeft ook 1:85 : 1 als 'normaal' formaat. Ook de dure Criterion blu-ray heeft 1.85:1, dus dat zit wel snor.
Oh ja, dankzij PlayTrade ook tweedehands de roman kunnen kopen waar de film op is gebaseerd. Toch een mooi ding, dat internet, want je kan ermee spullen op de kop tikken die vroeger compleet onvindbaar waren. |
|
Laatst aangepast door filmfan : 16.05.2012 om 13:40.
|
|
|
|
|
|
|
#1592 |
|
Breedband Surfer
|
50/50 voor €9 in de fnac antwerpen. Toch wel verbaasd dat hij aan zo'n lage prijs lag en dat bij de fnac dan nog wel.
Er lag ook nog the fountain voor €10 en dan mocht je een gratis dvd kiezen die meedeed aan dezelfde actie. Maar de interessante films had ik al en de rest trok op niet veel |
|
With every single letter, in every single word, there will be a hidden message about a boy that loves a tijgertje.
When I'm with you, I am calm, a pearl in your oyster. Head on my chest, a silent smile, a private kind of happiness. You see giant proclamations are all very well, but our love is louder than words. "Maybe women are completely different when we’re not with them. Maybe they’re not cross all the time." - Jeff Murdoch |
|
|
|
|
|
|
#1593 |
|
Breedband Surfer
|
Wat dan weer goed doorgerekend is voor The Fountain want die heb ik ooit al eens voor 2 € te koop zien liggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1594 |
|
Breedband Surfer
|
Er lang op moeten wachten voor ik hem goedkoop op de kop kon tikken: True Grit van de Coens, tweedehands voor de ronde prijs van 3.42 € via PlayTrade (weer Zooverstocks).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1595 |
|
Moderator
|
Samenvatting van de afgelopen weken:
Unthinkable - €4.3 - Playtrade (Was recent op TV, gezien dat er commentary op DVD stond, leek me, gezien het onderwerp van de film, misschien nog wel interessant) Splice - Double Play - €5.7 - Playtrade (Had de DVD al, maar die voor €3 verder verkopen maakt dat de Bluray me €2.7 heeft gekost, which is an acceptable upgrade price) Merantau Warrior - €4.5 - Play (De eerste martial arts film van de regisseur van het nu populaire The Raid - Redemption. Omdat het nog even wachten is op die film, deze als tussendoortje) Black-Out - €11 (incl.verz) - FRS.be (Hollandse Ritchie-clone die tijdje terug op TV was en die mij 100% was meegevallen. Beter goed gepikt dan slecht verzonnen, zeg ik altijd en dus de aankoop waard) Spartan - 6.8 (incl.verz) - BlahDVD (Vond ik gewoon een goeie film, zie) |
|
|
|
|
|