Zita home | spelletjes | tv-gids | filmpjes | nieuws | weerbericht

Ga Terug   Zita Forums > Samenleving > Lifestyle

Meest gelezen op zita.be

Antwoord

Onderwerpopties
Oud 15.06.2012, 16:34   #1
marcelvm51
Breedband Surfer

ereloon ziekenhuis

Ziekenhuizen kunnen vanaf volgend jaar geen ereloonsupplementen meer aanrekenen voor tweepersoonskamers of voor gemeenschappelijke kamers. Dat heeft de ministerraad beslist op voorstel van minister van Sociale Zaken Laurette Onkelinx (PS), naast twee andere maatregelen.

welke erelonen kunnen zij vragen voor een tweepersoons kamer,wij hebben de laatste jaren al dikwijls in een tweepersoons kamer gelegen,
steeds alleen de opleg voor de kamer betaald maar nooit voor de geneesheer,steeds word er gezegd ha tweepersoons kamer geen ereloon
maar waar het grote geld naar toe gaat tot 400procent ereloon voor een eens persoons kamer ,niks
deze week op een eens persoons kamer gelegen ,heb geen verschil gemerkt met een twee persoons kamer
waarom dat ereloon
marcelvm51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09.07.2012, 17:35   #2
lisala
Breedband Surfer

Ik denk dat je slechts méér betaalt wanneer je zelf een éénpersoonskamer vraagt; Niet wanneer, om één of andere reden, ze je daar onderbrengen.
Ik begrijp dat de erelonen dan ook hoger zijn, maar zo'n groot verschil is TE.

Een éénpersoonskamer wordt vooral gevraagd door mensen die een dure hospitalisatieverzekering betalen. Het is een kwestie van prioriteiten. De éne geeft zijn geld aan verzekeringen en de andere aan àndere zaken.
Roken, drinken, fitnes, festivals, sportmanifestaties, uit eten gaan, enz, veel mensen zouden verwonderd zijn hoeveel ze daar jaarlijks aan uitgeven.
lisala is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09.07.2012, 19:21   #3
marcelvm51
Breedband Surfer

maar er zijn dokters die tot 400 procent aan ereloon kunnen vragen
waarvoor zij niks meer presteren
maar men krijgt daardoor wel klasse geneeskunde,heeft u een kamer alleen gaat men u vlugger helpen dan mij die geen verzekering heeft
dat de kamer op zich meer kost kan ik bij treden
marcelvm51 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties

Berichting Regels