|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Onderwerpopties |
|
|
#1 (permalink) |
|
Breedband Surfer
|
outlook express desinstalleren en herinstalleren
Ik heb een vraagje over outlook express:
Mijn schoonmoeder kampt met een raar probleem. Er kan geen enkele mail meer verwijderd worden uit de inbox of outbox of ... Ik heb al een paar dingen geprobeerd zonder resultaat. Nu is m'n vraag ==> Hoe kan je outlook express er afgooien en terug opnieuw installeren? Het is een ondderdeel van windows duis ik heb geen installatie-cd'tje of zo van dat programma. Alvast bedankt. Jelmer |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Breedband Surfer
|
Citaat:
|
|
|
HOOP DOET LEVEN
|
||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
DAt kan je niet desinstalleren want dan zijn er andere dingen die niet meer gaan werken.
Herinstalleren doe je door internet explorer opnieuw te installeren. Maar uw probleem is eerder een corrupte mailbox. Daar gaat een herinstallatie niks aan veranderen. Je moet op zoek gaan naar je mailbox folders. Die staan meestal hier : C:\Documents and Settings\uw_account\Local Settings\Application Data\Identities\{2D9B0A07-4408-4384-883E-BD8F7066740F}\Microsoft\Outlook Express Daarin staan files per folder in je mailbox. De bestanden hebben een dbx extensie. Die file moet je nu allemaal verplaatsen uit deze folder naar een andere folder, bijvoorbeeld ergens op je desktop. Open dan outlook express en hij zal deze folders opnieuw aanmaken. Nu hoef je enkel nog vanuit outlook express je mails terug importeren vanuit de files die je verplaatst hebt naar de desktop. Als alles weer naar wens is kan je die files op de desktop wissen en zal je outlook weer werken. Anders ga je blijven sukkelen vrees ik. |
|
Desktop: Antec P182 - Asus K5P E-Wifi Edition - Core2Duo 3.0 Ghz (Asus Silent Square cooled) - 4Gb DDR2 Dual Channel - Nvidia GeForce 8800 GTS - 320Mb DDR3
Laptop : Dell XPS M1710 - Intel® CoreT 2 Duo Processor T7400 (2.16GHz, 4MB L2 Cache, 667MHz FSB) - 4GB DDR2 667 MHz - 17" (43 cm) WUXGA (1920x1200) - 512MB nVidia® GeForceT GO 7900 GTX - 250Gb SATA HDD |
|
|
|
|